stephaniesliv

Härlig kväll

Kategori: Mina älskade plagg

Åhå, kvällen har verkligen varit slapp. Det var mysigt att ha Roger (från USA som jag berättade om) på besök här. Han hade med sig en galet stor avokado... Jag skojar inte. Vi svenskar vet inte vad vi missar med frukt osv. Synd att vi ska bo så nära isbjörnarna... haha. Nämen. Tur att man har en avokadosmugglare i familjen:) Sen har jag badat. Fy vad skönt det var. Satt med ansiktsmask på och somnade till några hundra ggr i det varma, sköna vattnet. Önskar jag kunde få bada varje dag! Finns nästan inget bättre. Kvällen då jag och Dennis blev tillsammans tog vi ett jääätte härligt bad tillsammans, det var kanske det bästa någonsin! Hihi. Kanske mer än vad ni borde veta, men jag är på det humöret just nu. Typ kär, lycklig och skiter i att jag har sömnbrist och arbetar för hårt. Man har ju varandra, eller hur?! 

Här kommer lite bilder:


Stor och liten. Jätte avokadon från staterna! 


Såhär blir jag efter för lite sömn i flera dagar, väl mött! :p


haha, nej den här indikerar på för lite sömn den också! 


Min nya jacka! Från 365 Sunshine, MQ. Riktigt nice. Lite Boomerang-inspirerad, men utan det jobbiga "glansiga" tyget. Usch.


Älskar kragen på den!


Dessa killar kom från en NEXT-bus. Men jag nextade dem allihopa för att de var så gråa...HAHAHA, oj vad jag behöver sova.....



Ja, min humor har väl varit bättre, men å andra sidan så är de såna här stunder som man vill ha fler av. Att kunna njuta av livet även om de är lite hipp som happ:) Nej nu, ska jag faktiskt gå och sova. Säger godnatt till mina typ 5 trogna läsare:) Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: