stephaniesliv

GODNATT!

Kategori: Allmänt


Hejhej! 
Kom för inte så länge sen hem från stan. Har varit på en hejdåfest på mitt gamla jobb. Var jätte trevligt och kändes sorgligt att gå därifrån. Det var verkligen sista gången nu. Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att inte dra vidare. Det var verkligen en tuff dag på jobbet och ännu en arbetsdag väntar imorgon. Tog en taxi från Väsby station för att slippa vänta på bussen som inte gick. Snabbt och smidigt, alltid skönt. Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna, vill bara lägga mig i sängen och sova tills jag inte orkar sova längre. Tills det rycker i benen för att jag inte vill ligga ner. Ska bli skönt att sova till 10 iaf. Så som jag känner mig just nu så tackar jag verkligen inte nej! Kan inte fortsätta skriva nu, för min säng ser för härlig ut. Jag känner magnetismen som drar mig sakta men säkert:)

Hoppas ni haft en bra dag. Sov så gott<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: