stephaniesliv

Godkväll!

Kategori: Allmänt

 
Hej sötmunkar! Hur är läget va?! 
Jag sitter här inlindad i en filt. På huvudet sitter en härlig mössa som vämer mig. Nämnde jag förresten att jag håller på att frysa ARSL*T av mig? Brrrrrrrr...! Lord it's cold. Men det är bara att bita ihop. 

Kom för ett tag sen hem från Linda. Vi har haft det mysigt. Bara tagit det lugnt och njutit av livet. Vi bakade en kladdkaka igår kväll (och ja, jag vet jag bröt mitt löfte), det var galet gott. Det betyder dock att jag inte får äta någonting sött på fredag istället, haha. Så tokigt skönt att ha en dag ledigt. Det räcker gott och väl för mig faktiskt, sen kan jag inte sitta still. Lägger upp lite bilder på vår dag tillsammans lite senare.

Vet ni? Medan jag skrev här så kom mamma med en VARM kopp te till mig. Gissa om jag ska dissa datorn för att sippa på det nu...Sorry:) Men jag kommer tillbaka. Frys inte ihjäl där ute<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: