stephaniesliv

Godermorgon.

Kategori: Allmänt


Hej lilla tröttöga och hej alla läsare. Sitter här och har avslutat min första del av frukosten som bestod av dinkelkuddar och yoghurt. Jag kan ju berätta att jag va alldeles för trött för att ens öppna kylskåpet igår kväll så jag gick och la mig direkt istället. När jag väl låg där så snurrade jag bara runt i sängen av frustration.... Jag kunde bara inte sova! Men eftersom jag var duktig och la mig tidigt igår så somnade jag väl ändå ganska tidigt (för att vara jag).

Nu tänkte jag rosta lite mackor, och sen är det nog dags att packa lite saker för idag som simkläder. Känns lite lagom nostalgiskt att packa ner en baddräkt faktiskt...hihi. Sen bär det först av till Waynés, och sen till simskolan! 

Mina ögon går igen idag också, förstår inte;/ Jag håller INTE på att bli sjuk ...eller? Får tänka bort de tankarna. Idag är en sån dag då jag måste ta på mig någonting varmt och gott, får se om det blir en lite längre rock eller så. Men nu hinner jag inte filosofera om klädval utan "matval". Hörs ikväll. Krampusskram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: