stephaniesliv

God morgon...

Kategori: Allmänt

Ge mig en säng för att bara ligga och sova i hela dagen. Ännu en jag-vill-inte-dag. Jag orkar bara inte. Av nån anledning har jag inte kunnat sova. Har bara drömt konstiga saker, usch. Känner att jag bara vill lägga mig ner igen. Inte nog med att jag är galet trött, träningsvärk har jag också. En massiv sådan....

Har precis ätit frukost och måste bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Ska nämligen på kalas ikväll. Mitt gamla ringjobb anordnar knytis och jag ska ju självklart gå. Har dock ingen aning om vad jag ska ta med mig eller ta på mig för kvällen. Men det löser sig. Måste dock lösa sig rätt fort, har en halvtimme på mig innan bussen går. Därför får jag ta och önska alla en trevlig dag, så hörs vi lite senare. Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: