stephaniesliv

FRRRREDAG!

Kategori: Allmänt


Yes, yes och åter igen yes! (Godmorgon förresten).

Idag är dagen man längtat efter. Undrar varför det är så att man jublar över fredagar och spyr på måndagar? Aja, bra känns det iaf, att det är fredag. Och även om jag jobbar på söndag så har jag lite ledighet i helgen, nämligen imorgon. Är dock lite avis på att många går halvdag idag. Inte jaaag. Men vad gör det egentligen? :)

Just nu sitter jag och smälter min frukost. Ska försöka packa ihop allt jag ska ha med mig till Dennis ikväll och sen drar jag till jobbet. Hoppas att det inte blir allt för mycket nu när folk slutar tidigt... Såg att vädret inte är det bästa idag heller, vilket betyder att det är extra roligt att gå o fika. Nåväl, alla är väl välkomna ändå:) Ha en bra dag och kväll! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: