stephaniesliv

Friday!

Kategori: Allmänt

Hejhejhej, underbara fredag! Känner mig faktiskt utvilad måste jag säga:) Sitter och väntar på att mina rostade mackor ska bli färdiga. Idag så ska jag bege mig till andra sidan av stan för att träffa Dennis. Eller ja, han bor ju där:P Men hur som helst så sa jag hem till honom efter jobbet vilket innebär att de inte blir några inlägg på ett litet tag. Men de dör man ju inte av kanske...hehe.

Vet inte hur jag ska göra. Vinterjacka eller inte? Det är inte som att det är snö och minusgrader ute, men det blir så kallt när solen gått ner så jag tror att det lutar mer åt vinterjackehållet faktiskt. Nåväl, får se om jag inviger den idag:) Annars så tror jag inte att jag har så mycket att skriva om... Hoppas det inte blir för stressigt på jobbet, men inte att det står helt stilla heller. Helt lagom är bäst. Får se om jag hinner expresshoppa lite innan jag börjar också...är så grymt sugen! 

Nu har jag satt i mig mina mackor och bör bege mig så jag inte behöver springa till bussen som jag får göra VARJE morgon. Haha. Ha en bra dag! Kraaam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: