stephaniesliv

Första filmen avklarad.

Kategori: Allmänt


Har sett första filmen som jag och mamma hyrde nu. Filmen vi såg nu heter Dumpad och den var faktiskt helt okej! Mamma kollar lite på extramaterialet nu, men det orkar inte jag:D Sitter bara och segar. Unnar mig själv lite goda saker bland annat, mums. 

Ska försöka sätta igång den andra filmen snart. Tänkte dock bara berätta att mitt hår är sjukt mjukt!! Känns så skönt att jag har någon slags kontroll på det, även om jag inte plattat det med plattång:) Woho säger jag bara! Tror att hemligheten ligger bakom en produkt som jag haft i från "Curls". Fick ett smakprov på ett leave-in balsam från min frisör. Tror jag måste kolla upp det hela lite närmre faktiskt. Curls anpassar sig för lockigt hår och markerar och tar fram lockarna som annars kan bli lite frizziga. Helt perfekt för mig med andra ord:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: