stephaniesliv

En riktig stjärna på is!

Kategori: Allmänt


Har värsta nyheten. Fick ett mail från Upplands Väsby konståkningsklubb. Min första klubb jag åkte konståkning i för övrigt. Och där stod det att de ska göra en vuxengrupp. Gissa om jag blev glad! Jag och Matilde mailade till dem förut, men det fanns ingen grupp som tränade så som vi ville åka och därför har viljan att åka lagts på is (ironiskt va? haha). Men inte hade de glömt oss, utan nu mailade de mig och frågade om vi ville vara med. Hoppas tillräckligt många anmäler sig! Är Du en gammal åkare som vill ta upp skrillorna igen? Då ska du gå in på http://uvkk.se och anmäla dig! 


En liten parantes...Jag vet inte om det är för att jag sitter bakom en Mac eller vad det är, men jag kan inte göra kursiv eller fet text. Jag kan inte heller länka... Blir lite irriterad eftersom jag ändå lägger ner tid på att uppdatera. Även om jag trycker på knapparna blir det inte så som jag vill. Har du svaren så får du gärna hojta till. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: