stephaniesliv

En "liten" avreagering.

Kategori: Allmänt

Sådärja! Båda filmerna var jätte bra. Kul att bara ta det lugnt och se på film.


För övrigt har mitt förflutna hunnit ikapp mig idag. Tänkte bara spotta ut det även om vem som helst kan läsa det här. Stötte in i människan jag avskyr mest idag (tillsammans med Dennis). Jag tål inte ens att se miss patetisk. Och ja, facebook är verkligen världens sämsta ställe att snacka med sina vänner på, för man ser ju allt. VAD ÄR DET FÖR FEL?! Jag kanske kastar sten i glashus just nu, eftersom jag fortfarande spyr på denna lilla person, men är det så jävla svårt att bara lägga det bakom sig. Get over it. Gud, jag är så glad att livet rullar på utan ditt nylle i vädret. Om jag och Dennis bara vore kompisar skulle jag lagt mig utanför det, men nu är läget lite annorlunda. 

Hur som helst, jag kan bara säga att jag är så evigt tacksam att allting är som det är nu. Ingen skola, ett helt nytt liv. Och jag älskar och litar på honom till 100%. Jag kan bara inte deala med allt förflutna just nu, det är för äckligt och det är för långt borta för att tas upp igen. Så snälla, håll dig bara borta, precis som du gjort nu, you're doing great!!!


Fy, var bara tvungen att avreagera mig. Jag blir allergisk mot människor ibland, speciellt odiskreta små monster som gärna lägger näsan i blöt allt för ofta. Jag säger som Charlotte "I curse the day you were born". 

Tack o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: