stephaniesliv

En galen liten dröm.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Är ni pigga, glada? Jag kan inte påstå att jag är är på topp. Känns som att jag sovit aaalleles för lite, men men! Det är soligt och skönt ute, värt att vara lite piggare för. Dennis åkte typ kvart över 7 imorse, och jag gick tillbaks till sängen och somnade om. De va jätte skönt, bara de att jag rubbar min sömn när jag går upp o låser om efter honom. Men de sitter nog mer mentalt tror jag. När jag väl somnat om drömde jag något lite smått creepy. Jag skulle på konferens på Arlanda och hade med mig min hund, bara det att den var döende och var gjord i papper....(?) Hela min familj var där och jag satt uppe på mitt rum på radisson SAS och pysslade om min lilla pappersbit till hund...(HAHAHAHA). Tillslut kom den till liv när den frisknade till, men vart jätte ledsen för att jag inte fick kela med honom eftersom jag hade bråttom... Jag skulle springa ner till sky city för att möta upp alla deltagare för konferensen (jag hade hand om allting). Men när jag fotat dagens outfit(?!), o sprang ner fanns det inga deltagare där, då hade de börjat utan mig. Så jag gick till ett stånd där de sålde ben & jerry's glass och köpte mig värsta bägaren för att tröstäta uppe på mitt hotellrum. När jag kom tillbaka hade hunden rymt och det var då det blev lite för mycket för mig så jag vaknade i panik.... HAHA. Så sjukt flummig dröm! Jag tror att jag läser för många bloggar nu, blir för mycket input som rör sig omedvetet o smyger fram sådär på nätterna. Freaky... 

Aja fick mitt jobbschema flyttat idag, så jag fick sova en timme extra. 12-16 jobbar jag (annars skulle jag jobbat 11-17). Lite synd att de blev så för jag tycker att det är roligt att jobba tillsammans med Josefine.

Igår kväll såg vi på 2 avsnitt av Dexter och jag kommer se ytterligare något avsnitt ikväll. Hur kunde jag missa säsong 1 egentligen?! Men nu får jag se det i min egna takt vilket passar mig helt utmärkt. Tänkte inte börja med värsta jumboinlägget nu redan på morgonen (Ironi). Så vi hörs lite senare när jag kommit hem. Ha en underbar dag ute i solskenet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: