stephaniesliv

Eftermiddagspromenad.

Kategori: Allmänt

Hej hå! Sitter här med iskalla öron. Har för en stund sen kommit hem från jobbet. Gick hela vägen idag. Det var underbart enda tills jag märkte att det blåste VÄLDIGT kallt! Fick linda in huvudet i min sjal så jag såg ut som en galen liten flicka på vift, haha. Jag tog värsta omvägen också. Trodde först att det var en genväg, men efter ett tag kom jag på att det här skulle leda mig ifrån dit jag skulle. Ingen idé att vända om, hade dock föredragit att slippa gå i skuggan mer än halva vägen. Det blir lite knasigt ibland, inte så mycket att göra åt. 

Har för övrigt ätit en hääärlig lunch idag. Den bestod bland annat av: Mjölk, mjöl o mycke socker.... Jo mina damer o herrar en HEL vaniljbulle slank ner till lunch. Med andra ord skriker min mage efter mat just nu. Tänkte därför bege mig till köket och inventera. Sen väntar Dexter....(Jippie!)

Kommentarer

  • "adde" säger:

    hej gumman, såg dig i centrum idag.. trodde du skulle åka bussen hem men så fel man hade. Hoppas du har det varmt där hemma nu!

    kram steffie

    2008-10-22 | 18:58:01

Kommentera inlägget här: