stephaniesliv

Dexter vs. psykologi.

Kategori: Allmänt

Kan ju säga att det inte blev någon lövkrattning idag. Så leaf town står fortfarande öppet, hahaha (se föregående inlägg). Ska åka in till stan fram och tillbaka för att köpa schampo. Har ju ett presentkort på BHC från mitt modelljobb där, så jag tänkte använda det nu. Sen är det tillbaka till Väsby som gäller, dels för att jag bor här, men också för att gå på intervju för simskolan! Ska bli grymt kul:) Fram till nu har jag kollat på 2 eller 3 avsnitt av Dexter, kan verkligen inte sluta. Det är så sjukt bra helt enkelt. Jag tror att jag fastnar för hur alla verkar älska och tycka om honom, även fast att han är den han är. Tänk att även en mördare kan vara så älskad och vissa som är helt oskyldiga kan vara så hatade. Verkligen spännande. Allt det här med mänskligt beteende gör mig som ett litet barn, vill alltid veta mer. Jag imponeras av hur vi människor fungerar, även fast jag skulle säga att vårt sätt att tänka ibland är rätt trasigt. Våra system som vi bygger förenklar inte allt vi ser. Nog med psykologi och filosofistunden. Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss o hej! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: