stephaniesliv

Det handlar inte om hur många läsare man har...

Kategori: Allmänt

Hej. Hoppas ni haft en bra dag! Min har varit toppen:) Första dagen på riktigt länge som jag är pigg fram till den här tiden på dygnet. 

Hur som helst tänkte jag bara säga att jag uppmärksammat en liten sak här på min blogg. För att vara en extremt liten blogg så har jag en extremt märklig läsare.... Vad är oddsen? Fick mig att fundera över det här med att ha massa tusentals läsare varje vecka, det handlar om VILKA som läser. Jag menar, man lyssnar väl inte på musik man inte tycker om. Hur som helst, jag bryr mig inte, jag tycker nästan att det är patetiskt att man kommer tillbaka och kommenterar en gång till. Haha, jaja, vissa har ju ett väldigt sorgligt liv.

Samma sak gäller typ Blondinbellas blogg, hur många går inte in och läser den bara för att man stör sig på henne? Men när verkligheten slår en, att hon har en förmögenhet större än vad hela din familj har tillsammans känns det väl lite bättre att skriva en riktigt ful kommentar till ett av hennes inlägg. Men varför? Jo, media har förvandlat oss till kalla idioter som tror att vi kan göra, skriva eller säga vad som helst mot människor utan att man sedan tar illa vid. Blir så trött på media. Den har verkligen större inverkan på oss än vad vi tror. Fyy. 

Mina riktigt söta läsare som bara tycker om att läsa det jag skriver, ni är underbara:) Ville bara göra det klart för er!

Kommentarer

  • anonym säger:

    Är det inte kommentarer du vill ha?

    Är det inte "oss" du lever på?

    Är det inte vi som gör din blogg intressant?

    2008-10-13 | 13:58:55

Kommentera inlägget här: