stephaniesliv

Dags att dra då.

Kategori: Allmänt

Sådärja. Har precis kommit ur duschen. Bussen går om en kvart, så jag ska kila iväg strax! Jaja, hoppas er kväll blir lyckad. Kom på att det här är första gången på 12 år som man inte har höstlov. Wow... På ett sätt är det skönt, för höstlovet känns alltid som att det har varit så kort. Som att det bara är en enda lång, ledig dag. Nä, dessutom tjänar jag pengar istället för att vila upp mig. Nu kan jag göra både och hela tiden. Kalas:) 

Men nu ska jag springa...Som sagt. Ha det så braaa! Bye.

Kommentarer

  • pelle säger:

    Eller hur, första året utan lov var skitkonstigt. Men som du säger, höstlovet var alltid så kort och "onödigt".



    Skönt att höra att du gillar Dexter. Blev lite orolig att jag gjort ett dåligt köp där, hah.

    2008-10-28 | 20:50:16
    Bloggadress: http://pellespersonliga.se
  • T r e t t i o n i o säger:

    haha känns lite konstigt att inte ha höstlov faktiskt, fast jag har typ haft lov hela hösten (är arbetslös)... ;]

    2008-10-28 | 23:26:33
    Bloggadress: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: