stephaniesliv

Smartskaft där.

Kategori: Allmänt

 
Halloj bloggen! Har varit lite klantig och trott att blogg.se inte funkat, men det har bara varit jag som skrivit in fel adress, hahaha. 

Näväl, efter en liten uppdateringssvacka så tänkte jag berätta lite om min hemska dag. Den har innehållit massa tjaffs med arbetsförmedlingen, eller ska jag säga arbetsförnedringen? Fyfan vad jag inte ha något med dem att göra. Var för det första på en rekryteringsmässa på Arlanda, som var ett rent skämt! Fattar inte vad det gjorde för gott, men jag hoppas att nån stackare fick jobb iaf. Sen var jag tvungen att bråka lite till med AF och försöka förklara att jag inte vill vara aktivt arbetssökande, men de försöker tvinga mig till massa möten. Blir så irriterad! Hur som helst går allt att bota med lite tröstätning. Inte nog med att AF förnedrar en, de gör så att man går upp i vikt också! :P Är trött som en gnu just nu, och vill bara gå o lägga mig. Vill dock veta hur det gått i blogg awards! Men jag får läsa om det imorgon. Här har ni min gottiskupp! 


Här låg det för nån sekund sen en munk....


Tur att det fanns ett wienerbröd kvar :D


Tack pressbyrån. Ni förgyllde min dag:)


Det här var på väg in till jobbet. Fick mig att kunna starta om på nya krafter och orka med att prata med människor i 6 timmar. Nu ska jag försöka varva ner lite grann efter en smått jobbig dag. Hoppas er dag varit bättre! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: