stephaniesliv

Dagens frukost.

Kategori: Allmänt


Hejhej! Värst vad skönt det var att bara få sova ut. Varje gång det händer har jag hunnit glömma hur underbart det faktiskt är och hur mycket jag egentligen behöver det. Tänkte sätta igång med frukosten nu. Den kommer bestå av Fil, havrekuddar, rostade mackor och eventuellt lite äggröra. Beror på vad som finns i kylskåpet (inte orkat titta än). Och så hade man lyxen av att vara ledig idag också, kan detta bli bättre?! Får se hur vädret artar sig, annars tänkte jag kratta upp alla tusentals löv som finns på gräsmattan. Känns som att jag kan öppna en liten nöjespark här för alla som vill rulla sig i löven men inte hittat ett bra ställe att göra det än. Här kan man för endast 50 kr få rulla fritt i en halvtimme, starta lövkrig och bli äcklig o skitig så mycke man vill, sen får man betala 25 kr mer för en kvart till, låter det inte som en bra affärsidé?! haha. Nej, så roligt ska vi inte ha det:)

Ska röra mig mot köket nu, min mage kurrar och gör narr av mina idéer som tar upp min uppmärksamhet från min hunger.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: