stephaniesliv

BESATT!

Kategori: Allmänt


Hej mitt i natten! Vill bara skriva mina sista rader innan jag går och lägger mig. Har ju sett klart på Dexter nu, och jag kan inte få nog av det. Satt uppe igår natt och bet på naglarna med spänning. Nu väntar jag bara på säsong 3. Har ryktats om att det kommer en 4a och 5a också. WOHO! Tänkte bara säga att jag laddat ner musiken till serien nu. Den är jätte fin. Får verkligen the creeps av den, men ändå är den så vacker på något sätt. Framkallar mycke känslor i mig av någon anledning. Har bestämt mig för att göra en fotosession med Dexter som inspiration. Håller på att ragga MUA och fotograf just nu, hoppas att det är någon som nappar. Skulle vara grymt kul om det genomförs. Jävlar vad jag är besatt... 

Stackars Dennis, han har varit och jobbat för klart skepp (ett rederi) ikväll. Skicken pajasorganisation egentligen, de är värre än SL på att hålla tiderna. De är bara helt otroliga. Stackarn ska liksom upp om 6 timmar... Vet inte om han kommit hem än, men han lär väl ringa innan han lägger sig. Tänkte försöka borsta mina tänder och gå in i mitt rum. Lägga mig i min sköna säng och bara ta det lugnt. Jag känner att jag vill så mycket just nu. Jag vill starta någonting nytt och spännande i mitt liv. Bli duktig på någonting... Men jag behöver fokusera på vad jag behöver just nu. Kanske sålla bort allt som inte är bra för mig och lyfta fram det som faktiskt kan vara något att satsa på. Jag vill vara duktig, jag vill lyckas, men jag är allt för disträ för att lägga upp en plan för hur jag ska komma dit jag vill. Jag bara föreställer mig, jag måste verkligen VILJA. 

Ska sova nu...många av er ligger säkert och sussar i era sängar by now. Men inte jag. Jag vet inte varför jag är vaken egentligen. Jag behöver alltid sova, men är sällan något som går att göra på beställning. Jag kanske behöver väckas från verkligheten innan jag kan gå och lägga mig, på riktigt? Sov gott...


Så fucking disträ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: