stephaniesliv

Wires.

Kategori: Allmänt


Dags för mig att gå i ide ett litet tag nu. I alla fall några timmar. Jag kan inte förstå att veckorna går så fort. Ibland vill jag bara pausa tiden, men ibland vill jag också spola fram. T.ex. resan i vinter, hunden i vår/sommar. Jag kan inte förstå det kommer hända. Jag är nervös redan nu för hur det kommer vara att ha en liten valp springandes runt här hemma! Guud vad jag tjatar, men jag kan faktiskt inte hjälpa det:) Kommer komma måånga fler inlägg som handlar om alla förberedelser osv. Och det är lite vad bloggen kommer fokuseras på ju närmare inpå hemkomsten av valpen också. Så ni kommer kunna följa allting här, bra va? Dock är det ingen annan än jag som bryr mig mer om min hunds framtid. & om ni har något bra tips som hund/chihuahuaägare så får ni gärna lämna ett litet tips till mig!

Det här med min blogg för övrigt... Jag vill bara klarlägga för alla mina läsare att jag bloggar för min egen skull i första hand. Det finns säkert hundratals saker jag skulle kunna göra för att väcka er uppmärksamhet, men kommer alltid att välja saker som jag vill skriva om efter vad hjärtat säger. Och ja, jag kanske tjatar om att jag är trött och vill sega i sängen hela dagarna (varje dag), men det är ju sant... Jag får väl skriva om det jag vill, jag behöver inte rätta mig efter någon annan. Att läsa och följa en blogg är, enligt mig, att intressera sig för just hur en individ skriver och uppdaterar. Om man har massa synpunkter och stör sig på massa saker är det väl bättre att följa en blogg som alltid levererar det du vill läsa? Bara ett tips... Jag följer ett fåtal bloggar. Jag tycker att bloggarna innehåller lagom mycket material som tillfredsställer mig så att jag fortsätter att läsa dem. Dessutom torkar jag ihop av kommentarer som "Läs min blogg o fynda massa fina plagg". Ni vet vilka ni er, ni kommer INTE charma mig... 

Nu är det natti som gäller. Jobbar imorgon, och därför tänker jag uppskatta varenda minut jag får med huvudet på kudden min. Sov gott! kramopuss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: