stephaniesliv

WHY?!?!?!

Kategori: Allmänt


Guess what.... Nu gick ännu en liten bracket sönder på tandställningen! Åhhh vad jag inte orkar med det här längre! Får ta och ringa dem riktigt tidigt imorgon för att få det här fixat eftersom jag inte kan gå med två såna här förstörda saker. Blir verkligen jätte irriterad. Jag har nog med tandproblem som det är nu liksom...

Aja, mamma och jag slet oss från datorerna och såg en bra, lättsam film. Yay. Dock när jag satt och fumlade i mig de sista chipsen så kände jag hur tandställningen gick sönder. Har sen dess roat mig med att hitta många pinsamma klipp på vår lilla Isabella löwengrip. Wow, jag har ju bara världens tips för er där ute som känner er, som jag, smått hängiga: Sök på blondinbella på you tube och gotta er med några av de mest naturligt bortgjorda klippen i detta avlånga land, enjoy! 

Ska ta och lägga mig nu, måste få lite sömn innan jag ska upp igen. Och jag mååååste bara svänga förbi sturegallerian imorgon för att se om en klänning jag förälskat mig i finns kvar där. 

Puss från mig! 

Kommentarer

  • En som läser för många bloggar säger:

    1. Inget mer jag är jätte trött (ska vara jättetrött) eftersom upprepat blir det inte så rolig läsning. Skriv det bara om du är så trött att dina lemmar håller på att stelna.

    2. Mer inlägg som det där med Ibiza om sköna tankar och lite längre mer intressanta utlägg

    3. Mindre om vad som händer i veckan, vi vill inte läsa ett schema!



    Finns potential!

    2008-11-24 | 00:59:03

Kommentera inlägget här: