stephaniesliv

väderguden.

Kategori: Allmänt

Hej galopp. Fyfan vad trist väder... Det verkar sträcka sig genom hela vårt avlånga land idag:/ Men om så är fallet klagar jag inte. Fröken lilla kommunist i farten, ALLA SKA HA LIKA! Hahaha....usch. Nej, verkligen inte. Idag var en galet seg dag. Jag skulle kunnat starta matkrig utan att någon märkte, så dött var det. Det är riktigt tråkigt när det är så faktiskt. Man kan ju lika gärna jobba på distans då. Typ sitta här hemma med en mikrofon och webcam o ta beställningar. Idag hade jag på mig min kaninpäls till halsduk. Fysatan vad den hårade. Kände mig som en jädra kanin eller något... Trist, men de är väl så. Får vänja mig eller helt enkelt ha ljusare kläder eftersom den är vit. 

Nu är jag hemma för att vila upp mig innan konståkningen ikväll! Ska bli så grymt roligt och jag längtar verkligen. Dock längtar jag inte till kylan. Tycker att det är så hemskt att frysa. Men jag kan ju alltid röra på sig så jag blir varmare. Tillskillnad från när man står ute o hoppar upp och ner o huttrar som en galning. Ser ju kanske inte riktigt klokt ut... :) 


Hörs efter träningen♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: