stephaniesliv

Uppdatering!

Kategori: Allmänt

Hej hopp! Hoppas ni mår idag. Jag mår strålande faktiskt:) Sorry för det låga engagemanget med uppdateringen, men jag har inte velat eller hunnit. Hela helgen har bara spenderats med Dennis. Det har verkligen varit underbart... <3 Idag jobbade jag dock i 4 timmar, vilket var helk ok eftersom jag var utvilad idag.

Igår såg vi nya Bondfilmen, och jag kan ju inte påstå att jag är imponerad för 5 öre! Hade den ens någon handling? Nej usch, den är inte ens värd att sätta betyg på. Men tycker man om mycke action så är det väl något att se, dock ska man inte vara intresserad av Bond för att uppskatta det. Biljakt, flygplansjakt, båtjakt och den klassiska fotjakten, allt var med.... Det var ungefär det enda. Nya bondbruden var kanske det jag tyckte va det bästa i filmen... Haha. 

Bild: Google

Nä, nu hade jag tänkt äta. Kommer tillbaka sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: