stephaniesliv

Turn over.

Kategori: Allmänt


Hej och godmorgon! Sitter lite övertrött här känns de som, men de är inte så farligt... De var ett sånt jädra bök inatt innan vi skulle sova. Vaknade dessutom flera gånger och riktigt tidigt på morgonen vaknade jag och var uppe ett litet tag då jag inte kunde sova igen. Tur att jag är ledig imorgon...

Vad mer då? Jo, har legat och grubblat över det här med att flytta... Skulle vara mycke lättare på ett sätt, men skulle vara tråkigt på ett annat i och med att jag bara lämnar mamma ensam. Men å andra sidan så börjar jag ändå komma in i den åldern. Jag behöver ju inte flytta långt bort precis... Och jag har också tänkt på det där med lillen som kommer i vår (hunden), att OM hon nu skulle framkalla allergi så skulle jag ändå behöva flytta. Åhhh, så himla svårt! Speciellt när jag inte har det rätta jobbet att riktigt försörja mig på heller. Utan det får först och främst bli ett jobbyte för att ens förverkliga det här i över huvud taget. Har ju skrivit ett liknande inlägg lite längre ner, men att jag börjar skriva om samma sak en gång till är bara ett bevis på hur förvirrad jag är.

För att bara byta ämne rakt av så måste jag berätta att jag hade en sån där konstig dröm igen... Denna gång handlade det om en snubbe som jobbar i Väsby C som jag ser typ varje dag innan jag går till jobbet. Hahaha, riktigt creepy var det, eftersom jag sagt två ord till honom! Det lilla, stora undermedvetna är lite wierd....

Nu är det dags att börja göra mig klar inför jobbet. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: