stephaniesliv

Snow.

Kategori: Allmänt


Hejhejhej! 
Vilken sämst uppdatering jag haft nu under helgen, men det är som de brukar vara... tiden har bara inte räckt till. Sitter och stirrar på FTV just nu. Fick jobba över en halvtimme och mat stoppade jag precis i mig efter att ha fastat hela dagen sen frukost:/ För att fylla i lite var jag hållit hus de senaste dagarna kan jag skriva lite kort att i fredags åt jag middag med Dennis, och det var både gott och mysigt. Igår vaknade vi rätt sent och tog en vinterpromenad i snön (och jäääklar vad det har snöat!) Och idag vaknade vi upp hemma hos mig istället och de blev att traska iväg till jobbet.

Det är så himla mysigt med snöstormen eftersom jag bara sitter inne ändå. Och dessutom så bakade mamma världens godaste äppelpaj igår som finns kvar, och den ska avnjutas till en härlig kopp te lite senare:)

Skulle egentligen åkt in till stan nu efter jobbet, men med tanke på hur vädret är, och hur de magiska pendeltågen fungerar i sånt här väder använde jag mitt sunda förnuft att åka hem, så jag faktiskt kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: