stephaniesliv

segosegoliten goes working girl.

Kategori: Allmänt


Halvsitter/ligger i soffan och gör nada ungefär. "Made" gick på mtv nyss, och snart är det x-effect. Lite roligare kanske. Är inte alls hungrig som jag trodde att jag skulle vara. Power walken var jätte skön. Det var skönt att jag kom ut idag så jag inte bara satt inne o häckade på min lediga dag. Medan jag var ute så ringde simskolan och gav mig tider som jag ska jobba. Mycket skoj! Så nu börjar det med andra ord. Konstaterade nyss med Dennis att jag har ett fullspäckat schema numera. 

Måndagar: Jobbar jag på simskolan
Tisdagar Jobb och sen konståkning
Onsdagar: Jobb + simskola
Torsdagar jobb
Fredagar: Jobb
Lördagar: Simskola (och ibland jobb) 
Söndagar: Jobb

FRISKT? Vad har jag tagit på mig egentligen... Det är iofs något jag trivs bra med, och hoppas att jag orkar med allting i längden. För däremellan vill jag klämma in mys med pojkvännen, fotograferingar och ledig tid att spendera lite som jag vill. Kanske dags att skaffa en större kalender. 

Ska försöka lägga ifrån mig datorn nu... See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: