stephaniesliv

Season love.

Kategori: Allmänt


Det ser ut som att vädret blir bra imorgon... Det är positivt eftersom jag tänkte använda steffie som modell för att fotografera lite imorgon. Ska bli kul att använda min blixt som jag för första gången igår kväll förstod faktiskt funkade...haha. Har haft den i ett år nu ungefär, utan att riktigt haja syftet med den. Nåväl, naturen blir vår location. Lite här runt om i krokarna i Väsby. Tänkte ett svart tema och impulsin styling beroende på vad hon valt för kläder. Lite synd att jag inte har ett stativ, men det får vara utan denna gång. Ska bli roooligt iaf:) Tycker ju inte bara om att stå framför kameran, men bakom också. 



Jag igår innan läggdags...

Nu är det "V for vendetta". Det enda jag saknar är chips eller popcorn. Det ligger två fina päron på diskbänken, men det är för vardagligt för en fredagkväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: