stephaniesliv

Pannkaka.

Kategori: Allmänt

Halloj och godmorgon från min del. Är ruskigt seg, men man måste ju dra upp sig från sängen och leva lite i den riktiga världen. I köket står Dennis och lagar Amerikanska pannkakor med äpplen i, och jag låter honom göra det i lugn o ro, hehe. Idag är det första advent och egentligen är det en dag för att inviga alla julmarknader osv. Men med tanke på att vi gick upp så sent hinner vi nog in till stan som vi hade tänkt, tills när allting stänger. Jippie... Jag hade velat rota lite på Zara, men men... 

Vet ni? Idag är första söndagen på läänge som jag inte jobbar, riktigt skönt! Skulle vela ha det så här varje söndag faktiskt. För övrigt råkade jag av misstag visa intresse för en lägenhet här i väsby... Haha. "Råkade".... Men grejen är den att den verkade vara väldigt fräsch. Den hade dessutom en rätt så skön planlösning och de får ju faktiskt plats med en till att bo där än bara jag. Vi får la se. 

Nu ska jag nog försöka hjälpa till lite i köket. Är hungrig och vill ha mat nuuuu! :P 

Kram o ha en bra dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: