stephaniesliv

oh so cold.

Kategori: Musik och bilder.


Jag har kommit fram till att snön verkligen ägde. Så trist med det här gråa, blöta vädret må jag säga, usch! Dock saknar jag inte när det snöade konstant i flera dagar. Det var nästan hysteriskt så som man nästan dränktes i snöflingor. 



Tänkte i alla fall visa upp ett uppskattat inköp jag gjorde på tometenatta i torsdags. En härligt stor stickad huvduk? Eller vad säger man? haha. En halsduk med huva iaf:) Den är från MQ, 365 sunshine. Sitter väldigt skönt runt halsen, men när det blåser känns det om öronen... Iaf, mycket snygg enligt mig!







Väldigt stor mysfaktor på den! Sitter för övrigt och saknar Dennis som åkte för en timme sen. Ingen halsduk kan ersätta den mysfaktorn:( Ska tröstäta var det tänkt nu. Chips står på menyn och jag klagar inte! Hehe...

Kommentarer

  • emma - emmahall.blogg.se - säger:

    Tack så mycket:) Hoppas du haft en bra första advent:)

    2008-11-30 | 19:49:06
    Bloggadress: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: