stephaniesliv

Lördag.

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon! Känner mig inte så jädra pigg alltså.... För det första så kunde jag inte somna för att jag låg i sängen och målade upp ett worse case scenario då Dennis inte skickade något sms när han kom hem från sin utekväll. Sen vaknade jag vid femtiden av att mamma stökade i köket och passade då också på att ta en titt på mobilen, han kan ju ha skickat ett rätt sent tänkte jag. Men nix, inte ett sms där inte! Passade på att förvänta mig det värsta och undrade vad jag skulle säga på hans begravning o dylikt.

Men SEN när jag vaknar, ja då trillar det in ett sms minsann. Alltså det är inte klokt tänker jag. Att jag ens orkar oroa mig....

Så hör här killar, och lär er... Vet ni varför vi tjejer aldrig kan glädjas över att ni har det "roligt" ute med era kompisar osv? Jo, för att ni har sällan ansvar. Vi litar helt enkelt på er och vi förväntar oss att ni kommer göra oss besvikna. För det är just det vi blir, galet besvikna. Här sitter vi och har valt ut er för ett framtida liv, och ni har svårt att leva i nutiden och ta hand om saker vi förväntar oss av er. Ja, vad säger man?!  Tur att jag inte fick hålla mitt fina tal på nån begravning iaf. För hem hade han ju  kommit  suck...

Nu måste jag kila iväg till jobbet. Bitter och irriterad, härligt! Speciellt när det kommer vara mycket att göra. Hoppas ni får en fin dag ute i det mulna vädret. Men något skoj måste ni ju hitta på! Kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: