stephaniesliv

Lite öm.

Kategori: Allmänt


Hejsvejs. Idag var jag ledig, men det kändes inte riktigt som det då det blev en riktig rivstart på dagen. Har länge känt att en tand längst bak gjort ont. Den har precis börjat komma upp, men tandköttet har gjort ont o tanden också. Så jag ringde till min tandläkare imorse och jag kunde få komma in så de kunde få titta på det. Dock var jag verkligen tvungen att åka precis efter jag satt mig ner för att äta frukost.... Mycket riktigt som jag känt så var det någonting knasigt. Efter lite bedövning och borrning senare så vart det åtgärdat. Nu gör det oooont. Inte bara lite ont, utan mycke ont:/ Vad de också gjorde var att de skrapade bort massa tandkött som låg för tanden och gjorde att de va svårt att komma åt med tandborsten. Jag börjar bli så TRÖTT på att behöva gå till tandläkarn nu, så jag funderar på att själv utbilda mig till tandläkare så jag slipper sitta i den där stolen och bli ompysslad av någon annan. 

Efter det så gick jag och väntade på att få gå till ungdomsmottagningen för att skriva ut mer preventivmedel... Eftersom mamma också var ledig idag så strosade runt lite grann innan det var dags. Men det roligaste idag var faktiskt att träffa Felicia:) De va rooooligt! 

Nu måste jag försöka få ur gnisselljudet som upprepas i mitt huvud tack vare att jag kommer ihåg när de skrapade med massa saker på mina tänder... Snyft.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: