stephaniesliv

Krämig pastagratäng...!

Kategori: Allmänt

Ja, så heter rätten jag precis tillagat. Det ser så galet gott ut och kan inte vänta på att smälla i mig den tillsammans med Dennis (som är på väg hit).

Idag hittade jag en skeeet snygg klänning på Gina Tricot. Jag som verkligen aldrig hittar någonting snyggt där blev glatt överraskad och den sitter på mig just nu. Jag har med andra ord hittat min klänning för nyår:) Och jag kan bara se mig själv gå på nån klubb i Dubai med denna lilla mumsbit. Längtar! Lägger upp en bild lite senare i veckan...

Jobbet var lite kaotiskt idag... I alla fall fram till typ 13. Espressomaskinen var trasig och alla stod o stirrade på den, så det var bara jobbigt att röra sig på en ännu mindre yta än vad det redan är. 

Vi hörs imorgon! Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: