stephaniesliv

Klart slut, flytta ut?

Kategori: Allmänt


Nu är helgen slut, och det känns bra att en ny vecka snart börjar. Denna vecka kommer nog vara en bra vecka, jag känner det på mig. Imorgon har jag en fotografering t.ex. Ett perfekt sätt att börja veckan på!  Min dag har för övrigt vart bra. Jobbet flöt på och sen träffade jag Michel över en fika. Fick lite flytta-hemifrån-inspiration. Får se hur det blir i vår och hur jag gör:) Jag känner att jag så gärna skulle vilja ha mitt space, och att ta över en väns lägenhet i andra hand i några månader är ett bra sätt att "träna" på att bo själv. Men sen blir ju problemet med att kunna betala för hyran och samtidigt spara för framtiden. Jag får se om jag får ett heltidsjobb till dess och om det inträffar är oddsen större att jag slår till!

Krukset är bara att jag verkligen trivs så bra här med mamma. Vi har det bäst! Finns inget bättre än att ha hennes sällskap. Jag får se hur jag känner helt enkelt! Men jag kan inte ljuga om att jag blev frestad! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: