stephaniesliv

Julen är hääär (nästan).

Kategori: Musik och bilder.


Min mamma har släppt loss av massa julpynt! Något jag inte trodde var möjligt. Men det här kommer vara första julen i vår lägenhet, och det måste ju faktiskt firas! Så entusiastisk som hon var igår när hon sprang runt med gardinstänger o adventsljusstakar, ojojoj:) Fint blev det i alla fall. Och stämningen är rätt så god måste jag säga! Inte sååå hemskt att jag varit utomhus i c.a 8 minuter idag. Resten har bara spenderats inne, mycke nyttigt... Imorgon ska jag ut o röja dock! Blir nog en sväng på stan om jag inte vaknar allt för sent. Hur som helst, här är lite mysbilder från allt pynt; 






Söta små tomtar! (klicka för att förstora).



Kommentarer

  • evelina säger:

    söt blogg :)

    2008-11-30 | 21:58:29
    Bloggadress: http://evehedberg.blogg.se/
  • stephanie säger:

    Tack! (:

    2008-11-30 | 23:39:26

Kommentera inlägget här: