stephaniesliv

Jobbat som en bäver...

Kategori: Allmänt

Hej hej! Hoppas ni mår bra, för jag mår bra (men är gaaaalet trött!)

Igår var det ju tomtenatta på kvällen i Väsby centrum, och jag stod uppe på Waynés och sålde....ja, hur mycke kunde det ha varit? För mycket var det. Ni vet sån där isdricka, slush? Sån! Hundratals!! Ah, jag vill inte se skiten nå mer, men kul var det på sitt sätt ändå:) Mamma kom och gjorde mig sällskap hem. Vi åkte taxi eftersom bussen visar sig på vägarna 1 gång/timmen. Hittade två snygga saker som jag haffade efter jobbet igår iaf. Hann bara titta runt i 20 min innan de stängde. Jag tror att jag får ha en liten visning här av allt som jag köpt denna vecka ikväll. Ska nämligen inte göra ett skit ikväll, om inte värsta erbjudandet kommer på tal som jag inte kan motstå.

Oj, nu är klockan lite för mycket för mig att sitta här o gojja. Vi hörs! Ha en splendo dag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: