stephaniesliv

Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl...

Kategori: Allmänt


Heej! Fotograferingen gick bra igår, med tanke på omständigheterna. För ni som kanske var ute igår märkte att det var lite kallt och blåsigt... Och där stod jag i en spetstopp och fotades, sviiiinkallt! Men det var jätte roligt. Får bilderna nångång i veckan o får se om de blir nån visning av det sen. Måste säga att fotografen Christopher var jätte trevlig och det var verkligen kul att få jobba med honom.

Sen var det ju simskola igår också, och när jag var klar där var jag så trött! Jag ville lägga mig ner i bastun och sova.... Dessutom var det över en halvtimme kvar innan min buss gick, så jag tog bussen ner till stationen istället och tog en taxi därifrån. Det är faktiskt helt okej när man är så trött som jag var då. Jag har sovit som en prinsessa inatt, och känner mig riktigt utvilad idag:) 

Idag blir dock en lång dag igen. Jobb o sen konståkning till halv elva. Vet inte riktigt om jag kommer orka med det varje vecka. Känner i dagsläget att jag vill ha tillbaks mina pengar. Men det är ju bara 4 gånger kvar efter idag, alltså 4 veckor. De kanske man pallar, eller? 

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Ska kolla om jag hittar lite saker på H&M innan jag börjar (som vanligt...). Expresshopping innan jobbet börjar bli lite standard. Och jag får f*n inte glömma att köpa deo. DEO, DEO, DEO, kom ihåg nu! 

Hur mycke slår ni vad om att jag kommer glömma? :P Ha en braa dag! Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: