stephaniesliv

Jag känner mig så trött.

Kategori: Allmänt


Ja, finns det något mer att säga? Nej....

Precis avslutat min frukost... Imorse försov sig Dennis, och jag pallande inte vara mycke sämre, så jag ringde till ungdomsmottagningen och avbokade min tid som jag hade där halv tio och sov vidare tills nu. Ändå vill jag bara krypa ner i sängen igen (som vanligt, alltid, varje dag). 

Shit jag hade en störd dröm inatt... Jag drömde om klassen och att vi va ute och seglade och sen kom en annan dröm o klippte in med att jag var i Karlberg och skulle handla munkar på pressbyrån... Sen va de massa andra som var inblandade men jag vill inte nämna några namn eftersom de va lite cirkusvarning på hela drömmen, haha. Nothing dirty, just freaky. 

Nu måste jag dra! Ha en härlig dag<3 Bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: