stephaniesliv

Instead laugh.

Kategori: Allmänt

©Stephanie Skinner



Jag ska försöka gå och lägga mig nu. Trötthet är den sista känslan jag känner just nu... Inte nog med det, en helt obäddad säng väntar på att få bli bäddad. & så var man ensam igen. Jag vill ha den där tryggheten. Den ska vara konkret och inte vilsen. För jag är vilsen när jag bara längtar efter dig hela tiden. Ändå längtar jag efter någonting säkert, livslångt, evigt. Men det gör ont att längta när man saknar de där små sakerna som fyller livet med underbara minnen. 

Vet ni.... Mamma ringde mig precis när jag skulle sätta mig i soffan (i nåt inlägg nedan), och bad mig komma in i tvättstugan. Blev det någon träning? Nepp! Haha. Men jag har storstädat hela kvällen. Wow, jag visste inte att mitt rum var så stort! Dessutom hade jag i en inpackning samtidigt som jag städade, vilket har resulterat i att mitt hår är lika mjukt som sammet, eller nåt i den stilen. Pretty nice:) 

Godnatt lillbloggen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: