stephaniesliv

Idoler.

Kategori: Allmänt

 
Jaa, och så åkte (äntligen) Johan ut! haha, att barnet stannade kvar så länge förvånar mig fortfarande, men, har man fans så har man. Dock vet jag inte om jag skulle vilja ha såna freaky fans som han har, som skriker och har sig. Men det är samtidigt lite gulligt:) Man var ju faktiskt rent ut sagt kär i Orlando Bloom när sagan om ringen kom ut, hahahaha! Mina och Rebeccas planer på att åka till L.A och ragga upp honom, vad var vi, 12-13 år? haha! Vågar jag nämna att min mailadress vid den åldern var: [email protected]. Tsss...

Måste säga att jag är en mes som är lite svag för Danny nu också. Även om det låter huur fånigt som helst, så diggar jag honom. Så är det helt enkelt! Det finns en o annan sak som inte går ihop med logiken när det kommer till mig, but i'm proud! :D Nåja, det är väl alltid så att man har någon man ser upp till. Dock finns det ingen som jag ser upp till lika mycket som mor min:) 


Hur många gånger har jag önskat att jag var en alv? Mååånga! 



Kommentarer

  • Becca säger:

    HAHA! Juste dom planerna..herreghud..det va tider ;P

    2008-11-29 | 00:20:30

Kommentera inlägget här: