stephaniesliv

Hemkommen.

Kategori: Allmänt


Hej ya!
Sitter och häckar här igen. Kom precis hem från simskolan. Har varit med och tittat idag eftersom det var avslutning. Måste säga att det var roligt. Dock är jag trött. Sjukt trött... Tack och lov för att jag är ledig imorgon, kommer bli galet skönt. Mina lediga dagar är livsviktiga för mig för att jag ska orka med det här tempot. Känns som att jag är överallt samtidigt numera. Visst, jag sitter hemma ofta (känns det som), men jag flänger fram o tillbaka o har hektiska dagar på jobbet. Men sålänge jag orkar så är det helk ok. Jag är inte den som är rädd för att säga ifrån precis...hehe. 

Det är make me a supermodel nu, och jag ska försöka göra som de gjorde nyss, nämligen träna lite grann! Behöver det verkligen. Nej, ni får ha det bra sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: