stephaniesliv

God morgon lilla snöoväder.

Kategori: Allmänt

Eller vad säger man? Jag ser det snöar, eller något i den stilen. För det man lägger märke till denna morgon är inte att ögonen håller på att gå igen direkt efter man vaknat, utan tänker istället hur man ska ta sig ur huset/lägenheten en dag som denna och komma fram välbehållen dit man än ska. Gosh!

Har precis ätit en väldigt tråkig frukost eftersom jag inte kan tugga på allt för hårda saker. Därefter ringde jag tandregleringen och hade turen att få en tid lite senare idag. Det jobbiga är bara att jag ska träffa Gustav idag innan simskolan börjar, och som vanligt så blir schemat lite tight, så vi får försöka lösa det på något sätt eftersom vi skjutit på det allt för länge nu.

Nu har jag all tid i världen för att bara slappa och ta det lugnt. Vet inte när jag ska röra på mig, för jag ville ju åka in till stan, men jag vet inte hur mycket av stan jag kommer hinna se innan jag måste åka tillbaka igen. Därför lockar soffan just nu... Bara lägga sig ner och sova en timme till skulle ju faktiskt inte vara så skadligt:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: