stephaniesliv

En snurrande värld..

Kategori: Allmänt

Hej och godmorgon! Skulle egentligen hört från mig igår kväll, men nja... låt oss säga att jag inte riktigt var på topp då. Konståkningen var rolig, även om den inte blev som jag hade tänkt mig. Men mitt i det hela började vi göra piruetter och mitt huvud bara försvann. Det går inte att snurra långsamt, och det pallade inte riktigt lilla jag av. Mådde så in i helv*te illa efteråt och visste inte vad jag skulle ta mig till. Det var som att vara både sjösjuk och aspackad på en och samma gång, lyckat! Så efter att ha stapplat hem på bussen o allt möjligt så startade jag datorn för att dels kolla läget i valet och också för att uppdatera bloggen, men jag stängde ner allting och gick till sängs istället. Härliga äventyr jag är med om va? haha. 

Ska försöka gå och göra mig iordning för jobbet o så idag, men innan dess vill jag bara gratulera Barack Obama för en välförtjänt seger! Känns väldigt bra, och jag har äntligen börjat hoppas för stora landet liten igen. 

Ni får ha en bra dag idag. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: