stephaniesliv

Död anslutning.

Kategori: Musik och bilder.

Hejhå! Mitt internet krånglade igår kväll och därför kunde jag inte skriva någonting på ett tag. Var ändå på simskola och innan och fick gå hem eftersom bussen inte gick, suck. 

Ikväll är det tomtenatta i Väsby centrum. Mellan 20-23 kommer centrumet ha extra öppet för att fynda julklappar i alla butiker. De kommer ha massa specialerbjudanden m.m. Och om man inte vill fynda julklappar så kan man alltid stå och glo på Andreas Jonsson som skall upträda, haha. Nej tack.... Ska bli jätte kul, men dock kommer jag att jobba. Får se om jag hinner ta en titt på mq och h&m, det är mina targets, haha:) Har shoppat lite i veckan, men orkar inte knäppa kort på det just nu. 

Och vet ni vad? Chihuahua DVDn kom idag! :D ååh vilka söta vovvar man såg alltså. Men jag tycker att den var ganska wrong ändå, men jag berättar mer om det i ett annat inlägg. Tänkte försöka fixa lite saker innan jag sticker iväg nu. Kram!


Ännu en bild jag fått från fotosessionen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: