stephaniesliv

Dagens händelse...

Kategori: Allmänt


Måste berätta en liten sak som hände på jobbet idag....

En kille som hade kommt dit med hans kompis igår kom in ensam idag och lonerfikade lääänge. Sen kommer han fram med en lapp och säger "ring mig efter jobbet, jag behöver prata med dig". Hela jag uttryckte ungefär dethär: "?????? (!) ??????". Jahaja, men det är ju lagom normalt att man säger att man BEHÖVER prata med någon. Ja.... Hur som helst så kände jag att jag behövde ringa för att göra slut på var det här nu skulle leda (enligt hans förväntningar), men då var numret tillfälligt ur bruk eller något. LOL tänkte jag och slängde lappen i närmaste papperskorg. Jag hoppas innerligt att han inte kommer tillbaka på jobbet och undrar varför jag inte hört av sig. Snälla ge upp..... 

För jag har ju min underbaraste redan. Och jävlar vilken fin kväll vi hade ihop igår:) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: