stephaniesliv

Bed time.

Kategori: Allmänt


Är så trötter nu så jag knappt kan hålla ögonen öppna! Så det är dags för mig att gå o lägga mig. Nu när jag ska borsta tänderna har jag fått massa anvisningar om att göra rent extra mycket runt tanden som de fixade till idag. Så jag måste doppa en tops i en vätska som jag fick av tandis och sen dutta runt där bak.  Och det där jävla gnisselljudet går verkligen inte bort heller! 

Det var tänkt att jag och Dennis skulle fly stan över helgen. Iaf fre-lör. Men det blir inte så. Istället så tar vi det traditionella. Dock äter vi på en god middag på en mysig restaurang imorgon och firar lite över att vi varit tillsammans i 1 och ett halvt år natten till lördag:) Tiden går så galopperande fort! 

Sov så gott! Pussokram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: