stephaniesliv

Äntligen!

Kategori: Allmänt


Heej! Och oj så länge sen det var jag skrev sist... Har äntligen en liten fri minut för att säga några ord, so here it goes.

Har haft grymt mycke att göra de senaste dagarna. Tiden har bara inte riktigt räckt till. Först jobbat, träffat Dennis och i fredags (hör o häpna) var jag ute. Det var ungefär 100 år sen jag hann med att ta en utekväll. Dock slutade den rätt så tidigt, men ändå alldeles för sent. Skulle upp tidigt dagen efter. 07:50 stod klockan på. Skulle vara nere på simskolan till 9:00.. Jaaa! Kom i säng vid två kanske, och mesig som jag är när det kommer till min sömn så var jag helt förstörd efter mitt jobbpass. Men, även fast jag ville dränka mig själv i vattnet när jag kom dit hade jag ännu inte sett alla barns glada ansikten, och när de kom ut o skulle hoppa i vattnet lyste de upp min dag. Det var så värt att jobba då! Det var inte för än jag kom hem och hade slängt i mig lite mat som jag mådde dåligt av sömnbristen. Från typ halv ett till 4 sov jag som en stock... Så otroligt skönt.

Resten av lördagen spenderades med Dennis då vi såg Saw 5. Jaaa, vad säger man.... fan när tar det slut egentligen?! Spännande var det. Och äckligt, typ så en skräckfilm ska vara. Mycke blod svett o tårar, haha! 

Måste försöka göra mig iordning nu, för idag ska jag ju jobba idag igen... Ska försöka se om de blev några bra bilder jag kan lägga ut från i fredags här sen. Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: