stephaniesliv

smr och semester.

Kategori: Allmänt

Ja, äntligen har man semester! Men det känns lite tomt att inte behöva gå till jobbet. After worken igår var kort, men trevlig. Kommer sakna det, men kommer definitivt njuta av den tiden som jag inte jobbar. Idag har jag träffat Linn. Det var mysigt att ligga i solen och prata. Sen kokade vi pasta och hackade upp lite sallad och grönsaker, stekte lite halloumi, kan ju säga att det var heaven! så mumsigt, men vi blev nästan övermätta av det. Sen skulle Linn och hennes kompis Maria iväg på galapremiären av Mamma mia. Vill se den sen när jag kommer tillbaks från dalarna tror jag, om jag hinner klämma in det.

Kommande veckor är ganska välplanerade. Såhär ser det ungefär ut:

-Imorgon åker jag till dalarna med min kärlek 
-Kommer hem från dalarna ons el. tors v.28
-V.29 båtsemester

Från Tunisien -08

Emellan allt det där vill jag hinna gå ut, parta lite samt åka på någon kryssning. En applåd för semestern säger jag bara, HURRA:D
 
Sedan blir det nytt jobb v.30, förmodligen. Ska bli spännande, men kommer vara där ungefär en månad. Sen får jag se var benen och livet bär mig. Längtar till att inte behöva gå i skolan i höst i alla fall! 

Ikväll ska jag roa mig med att packa så jag är förberedd till imorgon. Kanske slår på någon film också, om jag orkar. Är så sjukt trött (av att inte göra någonting). 

Kommentarer

  • steffie i belgien säger:

    hej gumman!

    undrar om du skulle vara intresserad att kanske gå ut med mig o några till den helg då jag kommer hem (11/7) bara att skriva i min blogg eller på något annat ställe

    puss

    2008-07-06 | 09:52:08

Kommentera inlägget här: