stephaniesliv

släkten är bäst!

Kategori: Allmänt

Godkväll! 
Idag har jag roat mig med att ha träffat en liten del av släkten. Två hedersgäster anlände tidigt imorse till arlanda. Åkte över till min gammelmoster i Kallhäll för att träffa dem. Den ena bor i Trinidad (där jag delvis kommer ifrån), och den andra bor i staterna. Det var verkligen kul att se dem, eftersom det händer väldigt sällan att man åker över till varandra. Fick samtidigt träffa mina sockersöta sysslingar, massa kärlek till dem! Får träffa dem när jag kommer tillbaks från havet.

Packa, packa och packa. Känns som att det är den enda jag gjort nu då man åker fram och tillbaka överallt. Men jag ser fram emot att få åka iväg imorgon. Även om det var så g a l e t skönt att sova i min egna säng igår natt. Ska försöka att inte packa för mycket nu. Får åka i mina stövlar kanske, så jag sparar plats.

Ska försöka fälla ihop skärmen nu och koppla av med mamma och mormor. Kanske tar och läser ut min bok också, men det är samtidigt smart att spara slutet till nästa vecka då jag guppar runt på vattnet. Hoppas på några riktigt grymma soldagar så jag kan få min bränna påbättrad. 
 
Hoppas livet rullar på här hemma. Kanske får tillgång till internet någon dag.
Tjollahopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: