stephaniesliv

O'hoj från landet!

Kategori: Allmänt


Hej hå! Nu har vi tagit oss från dalarna till hälsingland. Med andra ord, ännu mer ute på landet. Men livet går sakta och det känns verkligen som att man har semester. Något som dock inte är så skönt är att jag åkt på en förkylning. Nej, det är verkligen inte så mysigt. Men det finns de som har det värre och jag är rätt glad att den inte så hemskt retsam för min semester.

Ja, vad har man gjort egentligen? Hm, var ute och joggade i söndags faktiskt. Det var skönt. Måndag blev jag ju sjuk, så inge mer work out för min del. Någonting häftigt som vi gjorde var att vi körde upp till toppen av ett berg och såg på ett vindkraftvrerk. Jag säger bara en sak, JA FÖR VINDKRAFT. Och skitsnacket med att de låter, nä, de är inte så hemskt som många tror. Om det handlar om min och allas framtid på denna planet behövs fler såna snurror på denna planet för att vi ska kunna fortsätta finnas till. För övrigt var det väldigt häftigt att se de jätte lika armarna som snurrade runt, runt, runt.

Det känns rätt dåligt att sitta här ute och ha internet. Känns så att säga, rätt fel! Men samtidigt är det rätt skönt att kolla allt som hänt runt om i världen, eller ens egna värld, typ facebook! Ska kolla mailen och se om några av jobb ansökningarna gett svar, min gissning på det är nej nej nej. Nåväl, vi får se hur det går med det.

Nu ska vi gå ner till sjön och försöka klappa några får på vägen. Hoppas det inte börjar regna, men det ser inte så ljust ut från alla håll på himlen.

På återseende back in town!
hasta la vista bejbos.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: