stephaniesliv

Back in town .

Kategori: Allmänt


Åh, välkommen hem Stephanie. Känns bra att vara tillbaks i the crib igen. Inte för att skryta, men jag har lantluften kvar i armhålorna då jag inte orkat ta en dusch än! mmm, yumm.... Ingenting riktigt intressant på TV sen man kom hem. X-effekt på MTV, följt av Next. Petade sedan i mig lite mat för att sedan, för första gången i mitt liv, titta på ett avsnitt av Tila Tequila bruden och gänget. Ja, wow eller vad man nu säger. Jag får väl suga in min stolthet och säga att jag måste se nästa avsnitt för att se vart allting leder. MTV's program har ett sätt att sätta sig i hjärnan och längta efter mer. Nåväl, de har inte köpt in Gynning än, so i guess it's OK.

Det var mys att få kontakt med omvärlden igen, på riktigt. Imorgon får jag träffa några till och fira Steffie's hemkomst från Belgien! Ska bli sjukt kul att träffa henne och höra allt som hänt där borta. Skulle velat åka och hälsa på henne när hon var där nere, men nu är det försent då hon, om allt gått som det ska, har landat på arlanda för någon timme sen. 
WELCOME HOME! :) Sen saknar jag Felicia också, det var länge sen jag träffade henne så jag tänkte ringa henne ikväll. Liksom Linn. Hope you pick up.

Kan inte ljuga om att jag blivit besatt av tiesto's "In the dark". Ger mig inspiration till att bli kreativ. I alla fall med kroppen. Som att gå ut och dansa en hel kväll, eller bara ta på sig träningskläderna och springa dit benen tar mig. 5 poäng till Mr.T för denna magi.


Ska försöka bli lite mer 08 och fräscha upp mig en aning nu. Duschen kallar och låter min lathet få vila i soffan medan jag unnar mig något så underbart som vårt kommunala vatten. Som avslut på det här inlägget kan jag väl bifoga en eller annan bild från den mysiga resa som vi gjort senaste veckan. C.a 100 mil har vi rest. 
Enjoy.

Roadtrip


Kommentarer


Kommentera inlägget här: