stephaniesliv

1 day to go!

Kategori: Allmänt


Hello.
De senaste dagarna har bara gått till att jobba, jobba och åter igen jobba. Men i söndags tog jag mig tid att lyxa till det med en ansiktsmask. Var faktiskt riktigt skönt, något jag borde göra mer ofta (bara för att känna mig lite extra speciell..haha) 



I Söndags åkte jag även över till min käre pojkvän efter jobbet och såg på Spanien-Tyskland. Måste säga att det var väldigt  kul att Spanien vann! 

Något som dock är väldigt tråkigt är denna busstrejk som tagit form i hela Stockholms län. Kanske dags att ta ansvar nu? Väldigt många drabbas av det här, och mitt tålamod håller på att rinna ut för tillfället. Ok, att gå 45 minuter till tåget är väl ingen större katastrof, men efter två dagar nu, börjar det bli lite plågsamt att veta att det här händer bara för att några inte kan vara sams. Men det gör väl inget, min semester börjar på fredag! Sista dagen jag jobbar blir imorgon, vilket firas med en liten after work där det ska förtäras lite pizza:D. Ska bli så skönt att få ta det lugnt. 

I måndags satt jag och lyssnade på Lifehouse's album "No name face". Mmm, i say: Love, love and love. 
"Everything" är kanske den vackraste låt jag någonsin hört, och den skall spelas på vårt bröllop, så är det bara:).

Skulle där med vilja avsluta detta inlägg med den finaste sångtexten någonsin skriven. 

LIfehouse - "Everything"
Find Me Here
Speak To Me
I Want To Feel You
I Need To Hear You

You Are The Light
That's Leading Me
To The Place
Where I Find Peace Again

You Are The Strength
That Keeps Me Walking
You Are The Hope
That Keeps Me Trusting

You Are The Life
To My Soul
You Are My Purpose
You Are Everything

And How Can I
Stand Here With You
And Not Be Moved By You
Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better Than This
You Calm The Storms
You Give Me Rest
You Hold Me In Your Hands
You Won't Let Me Fall

You Still My Heart
And You Take My Breath Away
Would You Take Me In
Would You Take Me Deeper Now

And How Can I
Stand Here With You
And Not Be Moved By You
Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better Than This

And How Can I
Stand Here With You
And Not Be Moved By You
Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better Than This

'cause You're All I Want
You Are All I Need
You Are Everything
Everything

You Are All I Want
You Are All I Need
You Are Everything
Everything

You Are All I Want
You Are All I Need
You Are Everything
Everything

You Are All I Want
You Are All I Need
You Are Everything
Everything

And How Can I
Stand Here With You
And Not Be Moved By You
Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better Than This

And How Can I
Stand Here With You
And Not Be Moved By You
Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better
Any Better Than This

Would You Tell Me
How Could It Be
Any Better Than This


Kommentarer


Kommentera inlägget här: